"Science is merely an extremely powerful method of winnowing what's true from what feels good." Carl Sagan

Καποια στοιχεια για τη δουλεια μας

Είμαστε απόφοιτοι μεταπτυχιακού σε σχολές βιολογίας, χημικού και ιατρικής και αναλαμβάνουμε μεταφράσεις αγγλικών paper και reviews του αντίστοιχου περιεχομένου με το αντικείμενό μας. Η κοστολόγηση γίνεται με βάση τον αριθμό των σελίδων. Επιπλέον μεταφράζουμε κείμενα και σε άλλες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά)

Πέρα όμως από τη δουλειά μας θέλουμε να δημιουργήσουμε μέσα από αυτό και ένα διαδραστικό blog όπου μπορείτε στα σχόλιά σας να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τη μετάφραση διαφόρων όρων ή με εργασίες και με τον τρόπο αυτό να αναπτυχθεί ένας διάλογος μεταξύ σας και μεταξύ μας που θα μας δίνει ερεθίσματα για να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερη..

We are graduates with master's degree in clinical biochemistry and molecular diagnostics. We undertake translation of scientific papers from english to greek, french, german, spanish and vice versa..

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Οι φυσικές επιστήμες στο προσκήνιο: Διακίνηση ιδεών και προτάσεων για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, σε όλη την Ευρώπη

image
Παρουσίαση του φωτός και των φωτοσκιάσεων στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό – Πρόγραμμα τουWerner Stetzenbach
Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany
Μετάφραση από τον Διονύση Κωνσταντίνου

Η αρχική ιδέα για το πρόγραμμα “Science on Stage” (Οι φυσικές επιστήμες στο προσκήνιο - SoS) ανήκει στον EIROforumw1, εκδότη του περιοδικού Science in School. Η ένθερμη εμπλοκή στο πρόγραμμα μελών από όλη την Ευρώπη οδήγησε σήμερα σε πολλαπλές διοργανώσεις εκδηλώσεων για εκπαιδευτικούς σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η Eleanor Hayesπαραθέτει μερικές από τις πρόσφατες δραστηριότητες.

Αναζητώντας τους πλέον δραστήριους εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη
Τον Απρίλιο του 2011 θα συγκεντρωθούν στην Κοπεγχάγη περίπου 400 καθηγητές φυσικών επιστημών από όλη την Ευρώπη για να ανταλλάξουν ιδέες και έμπνευση σε ένα καταιγισμό εκδηλώσεων, ομάδων έργου, διαλέξεων και δραματοποιημένων παρουσιάσεων, στο διεθνές φεστιβάλ του Science on Stage για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Η αναζήτηση για τους 400 τυχερούς βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ενθουσιώδεις και εμπνευσμένοι καθηγητές διαγωνίζονται στις χώρες τους με στόχο την επιλογή τους για την Κοπεγχάγη. Μέχρι τώρα (Σεπτέμβριος 2010) έχουν αναδειχθεί οι αντιπρόσωποι της Αυστρίας, του Βελγίου, του Καναδά, της Τσεχίας, της Γαλλίας, της Ιρλανδίας και της Σλοβακίας. Επίκειται η επιλογή σε Βουλγαρία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Μάλτα, Πολωνία, Πορτογαλία και Ισπανία.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερα και ίσως – αν προλαβαίνετε – να πάρετε μέρος στις εκδηλώσεις της χώρας σας αν επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Science of Stagew2.
Ιδέες που ερεθίζουν τη σκέψη των εκπαιδευτικών
Στο φεστιβάλ Science on Stage του 2008 στο Βερολίνο συναντήθηκαν καθηγητές από όλα τα μήκη και πλάτη της Ευρώπης, συζήτησαν και συνεργάστηκαν σε διάφορες ομάδες έργου. 55 από αυτούς προερχόμενοι από 12 χώρες συνέχισαν στα δυο επόμενα χρόνια, με ευθύνη και καθοδήγηση του γερμανικού κλάδου του Science on Stage. Το αποτέλεσμα ήταν η έκδοση του 3ου κατά σειρά τεύχους “Διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην Ευρώπη 3: Τι μπορούν να μάθουν ο ένας από τον άλλο οι καθηγητές της Ευρώπης;”
  1. Πώς γίνεται μια προβολή σκιών; Πώς σχηματιζονται τα χρώματα; Τι προκαλεί την ημέρα και την νύχτα; Πώς υπολογίζεται η ώρα με τον ήλιο; Να μερικά ζητήματα προς ενθάρρυνση των μικρών μαθητών, για να δούνε τον κόσμο διαφορετικό τρόπο. Πώς μπορεί η εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες όχι μόνο να αναπτύξει νέα γνώση αλλά και να βελτιώσει τις επιδόσεις τους στη γλώσσα;
image
Η έκδοση του τεύχους “Διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην Ευρώπη 3: Τι μπορούν να μάθουν ο ένας από τον άλλο οι καθηγητές της Ευρώπης;”
Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany
  1. Πέντε παραδείγματα που καθιστούν εμφανές το όφελος από τις μη τυπικές διαδικασίες μάθησης: Ένα κέντρο επιστημονικής γνώσης στη Ζυρίχη (Ελβετία)× η πλατφόρμα e-learning του Ευρωπαϊκου Οργανισμού Διαστήματοςw3⋅ μια κινητή έκθεση με βάση τη Νυρεμβέργη (Γερμανία)× το μουσείο επιστημών στη Βαρκελώνη (Ισπανία)× και ένας επιστημονικός διαγωνισμός που διεξήχθη στο Czosnow της Πολωνίας.
  2. Γεωμόρφωση του Άρη (ποιες συνθήκες εκεί θα επέτρεπαν την ανάπτυξη οργανισμών σαν της γης;) – φασματική ανάλυση του φωτός και βιολογική σύνθεση πρωτεϊνών. Εδώ ο δάσκαλος καλείται να εξισορροπήσει τη δράση του ως καθοδηγητή και διαχειριστή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των μαθητών.

Μπορείτε να παραγγείλετε το τεύχος (σε Αγγλικά ή Γερμανικά) στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση info@science-on-stage.de ή να το κατεβάσετε από το website του Science on Stage Germanyw4.
Επιμόρφωση καθηγητών
image
Καίγεται ένα πυροτέχνημα κάτω από το νερό;
Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany
Η SoS Γερμανίας εκτός από τη δραστηριοποίησή της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο υποστηρίζει και Γερμανούς καθηγητές. Στις 18 Ιουνίου διοργάνωσε μία ομάδα έργου από καθηγητές φυσικής για να γνωστοποιήσει μερικές ιδέες, επεξεργασμένες από τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητητες του Science on Stage.
Ο καθηγητής Walter Stein παρουσίασε τα πειράματα που πραγματοποίησε με μαθητές του ηλικίας 16 ετών στον τομέα: ‘Νανοτεχνολογία και σχολείο’, κατά τα οποία από άνθρακα παρήχθησαν νανοσωλήνες απλού τοιχώματος, από γραφένιο ημιαγωγοί και από σφαιρίδια ελαστικού χαμηλού κόστους χρωματιστοί φωτονικοί κρύσταλλοι.
Στο Αυστριακό πρόγραμμα ‘μοτέρ από ελαστικό’ ερευνώνται οι ενεργειακές μετατροπές και η διατήρηση της ενέργειας με τέσσερα πειράματα στα οποία χρησιμοποιείται ελαστικό κόμι. Ένα γάντι από το υλικό αυτό χρησιμοποιείται για τη μετατροπή θερμότητας σε δυναμική ενέργεια σε μία διάταξη όπου όταν το γάντι θερμαίνεται ανυψώνει ένα σώμα. Με το ίδιο γάντι μπορεί να παρουσιαστεί και η αντίστροφη μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε θερμότητα. Η ψύξη παρουσιάζεται με ένα βρόχο από ελαστικό που θερμένεται στο ένα μέρος και ψύχεται στο άλλο. Δείτε περισσότερα στο Eidenberger et al. (2009).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου