Παρουσίαση του φωτός και των φωτοσκιάσεων στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό – Πρόγραμμα τουWerner Stetzenbach Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany | Μετάφραση από τον Διονύση Κωνσταντίνου Η αρχική ιδέα για το πρόγραμμα “Science on Stage” (Οι φυσικές επιστήμες στο προσκήνιο - SoS) ανήκει στον EIROforumw1, εκδότη του περιοδικού Science in School. Η ένθερμη εμπλοκή στο πρόγραμμα μελών από όλη την Ευρώπη οδήγησε σήμερα σε πολλαπλές διοργανώσεις εκδηλώσεων για εκπαιδευτικούς σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η Eleanor Hayesπαραθέτει μερικές από τις πρόσφατες δραστηριότητες. |
Στο φεστιβάλ Science on Stage του 2008 στο Βερολίνο συναντήθηκαν καθηγητές από όλα τα μήκη και πλάτη της Ευρώπης, συζήτησαν και συνεργάστηκαν σε διάφορες ομάδες έργου. 55 από αυτούς προερχόμενοι από 12 χώρες συνέχισαν στα δυο επόμενα χρόνια, με ευθύνη και καθοδήγηση του γερμανικού κλάδου του Science on Stage. Το αποτέλεσμα ήταν η έκδοση του 3ου κατά σειρά τεύχους “Διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην Ευρώπη 3: Τι μπορούν να μάθουν ο ένας από τον άλλο οι καθηγητές της Ευρώπης;”
| Η έκδοση του τεύχους “Διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην Ευρώπη 3: Τι μπορούν να μάθουν ο ένας από τον άλλο οι καθηγητές της Ευρώπης;” Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany |
- Πέντε παραδείγματα που καθιστούν εμφανές το όφελος από τις μη τυπικές διαδικασίες μάθησης: Ένα κέντρο επιστημονικής γνώσης στη Ζυρίχη (Ελβετία)× η πλατφόρμα e-learning του Ευρωπαϊκου Οργανισμού Διαστήματοςw3⋅ μια κινητή έκθεση με βάση τη Νυρεμβέργη (Γερμανία)× το μουσείο επιστημών στη Βαρκελώνη (Ισπανία)× και ένας επιστημονικός διαγωνισμός που διεξήχθη στο Czosnow της Πολωνίας.
- Γεωμόρφωση του Άρη (ποιες συνθήκες εκεί θα επέτρεπαν την ανάπτυξη οργανισμών σαν της γης;) – φασματική ανάλυση του φωτός και βιολογική σύνθεση πρωτεϊνών. Εδώ ο δάσκαλος καλείται να εξισορροπήσει τη δράση του ως καθοδηγητή και διαχειριστή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των μαθητών.
Καίγεται ένα πυροτέχνημα κάτω από το νερό; Η εικόνα προσφέρθηκε από Science on Stage Germany | Η SoS Γερμανίας εκτός από τη δραστηριοποίησή της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο υποστηρίζει και Γερμανούς καθηγητές. Στις 18 Ιουνίου διοργάνωσε μία ομάδα έργου από καθηγητές φυσικής για να γνωστοποιήσει μερικές ιδέες, επεξεργασμένες από τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητητες του Science on Stage. Ο καθηγητής Walter Stein παρουσίασε τα πειράματα που πραγματοποίησε με μαθητές του ηλικίας 16 ετών στον τομέα: ‘Νανοτεχνολογία και σχολείο’, κατά τα οποία από άνθρακα παρήχθησαν νανοσωλήνες απλού τοιχώματος, από γραφένιο ημιαγωγοί και από σφαιρίδια ελαστικού χαμηλού κόστους χρωματιστοί φωτονικοί κρύσταλλοι. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου